ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

خط و نشان آندو برای انگلیس| روز سخت درانتظار ساوتگیت

  • کد خبر: ۱۰۳۷۵۵
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
خط و نشان آندو برای انگلیس| روز سخت درانتظار ساوتگیت
آندرانیک تیموریان، کاپیتان سابق تیم ملی که سابقه ۵ فصل حضور در باشگاه‌های انگلیسی را در کارنامه ورزشی خود دارد برای تیم ملی فوتبال انگلیس خط و نشان کشیده است. او روز سختی برای شاگردان ساوتگیت پیش بینی می‌کند...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های انگلیس و آمریکا هم گروه شده و به زودی نیز یک تیم اروپایی دیگر در گروه ایران قرار خواهد گرفت. بحث درباره قدرت هم گروه‌های ایران در جام جهانی فوتبال این روز‌ها داغ است و در این میان نگاه‌ها بیشتر به سمت بازیکنانی است که سابقه بازی در لیگ انگلیس را دارند. یکی از این مردان آندرانیک تیموریان است که ۵ فصل حضور در لیگ جزیره را در کارنامه خود دارد. آندو در تحلیل خود از هم گروهی با تیم ملی فوتبال انگلیس حرف‌های جالب توجهی به زبان آورده است. او می‌گوید: «باور کنید شانس زیادی مقابل انگلیس داریم. این حرف را اصلاً احساسی به زبان نمی‌آورم. کار انگلیس مقابل ایران گره می‌خورد. شما شک نکنید یک فوتبال کاملاً پایاپای مقابل انگلیس به نمایش خواهیم گذاشت. بازی با انگلیس برای ما متفاوت است. هم از بعد ورزشی که برای اولین بار مقابل این تیم بازی می‌کنیم و هم از ابعاد اجتماعی و سیاسی. من فکر می‌کنم بچه‌ها مقابل انگلیس خیلی با انگیزه ظاهر می‌شوند. البته بازی با امریکا هم همین حال و هوا را خواهد داشت. آمریکا فوتبالی غنی ندارد. هرچند که بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند، اما ما می‌توانیم این تیم را هم شکست بدهیم.» آندو درباره اینکه تیم ملی با چه راهکاری مقابل این قدرت‌ها به موفقیت خواهد رسید این توضیحات را داد: «اگر ولز هم با ما هم گروه شود، یک گروه کاملا انگلیسی شکل می‌گیرد. تیم‌هایی که متکی بر قدرت بدنی و دوندگی بسیار بالا هستند. در مقابل این تیم‌ها باید از یک قدرت بدنی مطلوب بهره‌مند بود تا به سمت موفقیت حرکت کرد. امیدوارم شرایط بسیار ویژه‌ای در جام جهانی حاکم شود واز گروه صعود کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->